2021. június 26., szombat

Elmentem venni par dolgot az Erdokerulo utca vegen levo Lidl-be es a zebran majdnem elutott a buszvegallomasrol kikanyarodo busz.

Mielott leleptem volna a zebrarol meggyozodtem rola, hogy biztonsagosan lelephetek a zebrara, kozben lattam, hogy a busz elkezd kikanyarodni a vegallomasrol, elkezdtem athaladni a zebran es ha a zebra felenel nem allok meg akkor egyszeruen athajt rajtam a busz.

A busz nem lassitott, nem csinalt semmit, lassitas nelkul athajtott a zebran.

Nem tudom felfogni, hogy hogy hozta ezt ossze a buszvezeto.

Meg azt se lehet mondani, hogy sotet ruhaban voltam (feher pike poloban voltam), hogy nem vett eszre, a nap nem sutott a szemebe, nem hirtelen, se isten, se ember nem nezve leptem le a jardarol, a zebrat nem aznap raktak ki, hogy megszokasbol vezetet, a sarok es a zebra kozott boven van annyi hely, hogy erdembe reagalni tudjon arra ha bal oldalrol a jardarol lelep egy gyalogos.

Elhiszem, hogy neha mindenki kihagy, en is ki szoktam hagyni neha, de itt egy profi soforrol van szo akinek sokkal jobban tisztaban kell lennie a KRESZ szabalyaival, mint egy mukedvelo amator sofornek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése