2021. július 6., kedd

A kollegak a ceges telefonszamhoz elfelejtettek hozzarendelni az uj rendszamot es csak a jo szerencsemnek, meg a kivancsisagomnak volt koszonheto, hogy a parkoloor nem buntetett meg.

Az egyik parkolozonaban osszetalalkoztam egy parkoloorrel es megkerdeztem tole, hogy latszik a rendszerben az auto rendszama, mert az elobb inditottam egy parkolast, erre mondja, hogy nem.

Ujra felhivtam a szamot, a parkolas leallt, de kinek a parkolasa?

Kozben a parkoloor elkezdte mondani, hogy ez igy nem lesz jo, mert mar bent van a rendszerben a rendszam.

Ok, megyek egy kort.

Korozes kozben felhivtam a kollegakat, hogy nem mukodik a telefonos parkolas es rendeljek ujra? hozza a ceges szamomhoz az uj rendszamot.

Par perc mulva visszahivtak, hogy megcsinaltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése