2021. szeptember 1., szerda

Kocogas kozben majdnem megharapott egy vizsla, kb. 30 centin mulott, hogy nem kap a vadlimba.

Kocogtam a megszokott utvonalamon, lattam a vizslat, meg a gazdajat is aki porazon vezette a kutyat, a kutya tolem ugy 3, 4 meterre volt szerintem biztonsagos tavolsagban, a gazdat, kutyat latasbol ismerem, nem foglalkoztam veluk.

Egyszer csak nagy morgas lenezek es ott van alig 30 centire az also labszaramtol a morgo kutya.

A meglepetestol csak annyit tudtam kinyogni, hogy: "Mi a kurva uristen!".

A no meg rakiabalt a kutyara es visszahuzta.

Szerintem csak az volt a szerencsem, hogy porazon volt a kutya.

Visszafele menet azert szoltam a nonek, hogy maskor jobban figyeljen a kutyajara, mert nem csak en kocogok erre, hanem masok is, koztuk gyerekes csaladok is.

Erre kb. az volt a valasz, hogy ez egy vadaszkutya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése