2021. október 29., péntek

Az Arkadban vettem 3 gomboc csokolade fagylaltot a Gelati Fagylalt es kaveban.

A tortenet ugy kezdodik, hogy kertem 3 gomboc csoki fagyit tolcserben.

Az elado egy "gyuszunyi" meretu tolcserbe kimerte a fagylaltot de ugy, hogy a fagylalt mar a pulton csorgott le a tolcserre a szalvetara amibe a tolcser pluszban volt.

Meglattam es szepen lassan elkezdett felmenni bennem a pumpa pedig nem is ultem felre a WCn.

Felreulsz a WCn es azonnal felmegy benned a pumpa. Eeeerteeeeed?!?! A pumpaaaaaaa!

Mondtam neki, hogy nincs valami kis talka amibe at tudna rakni, mert ez igy ebben a formaban hagy nemi kivanni valot maga utan.

Kis kuzdes aran atrakta a gombocokat a kepen lathato talkaba.

Kifizettem a fagylaltot, kerdem, hogy hol van valami kanal amivel meg tudnam enni a fagyit.

Ramutatott a narancssarga kis lapatkakra amik a pulton voltak egy poharban.

Kerdem, hogy nincsen normalis kanal.

Nincs.

Na ekkor mar eleg melyeket kellett lelegeznem, hogy ne vagjam bele az elso kukaba a kifizetett fagylaltot.

Vegul megettem a fagylaltot a kis lapattal a Google Maps-en meg egy csillagot adtam a produkciora, azert egy csillagot, mert a fagylalt finom es az mentette meg az ertekelest a nullatol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése