2021. október 26., kedd

Par hete? megjott a Curve kartyam, nem nagyon foglalkoztam vele, kibontottam a levelet, megneztem a kartyat es ugyan azzal a mozdulattal dobtam be a szekrenyembe.

Most este eszembe jutott, hogy hopsz ott a Curve kartya, rajta a biztonsagi kod amit nem tuntettem el a kartyarol.

Kartya elovesz, biztonsagi kod felir biztos helyre a bal honaljamba, majd elkezdem egy kis bicska elevel lekaparni a kodot a kartyarol.

Kaparom, kaparom, ok lejott a kod.

Nem meg latszodik, tovabb kaparom, mar feltunik kartya feher also retege, most mar talan jo.

Megnezem lampafenynel es kicsit ledobbenve latom, hogy meg oda is belenyomodott a biztonsagi kod harom szama.

Tovabb kapartam a kes hegyevel a muanyagot amig teljesen el nem tuntettem a szamokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése