2021. november 16., kedd

"borotvalttehen 2021. november 11. 22:31

Finom pidza volt? En nagyon szeretem, de sajnos ritkan engedhetem meg magamnak. A sparos bestbuy mirelitet szoktam neha megvenni, 209 forint nagyon finom!

Jo melohelyed van, mindig mondom. Nalunk a menzas maradekbol jut neha.

Válasz Törlés"

Ha jol emlekszem akkor Don Pepe-s volt a pizza.

Vegul is finom volt, ha a fel napi ramolastol korog az ember gyomra az ehsegtol a legocskabb pizza is izlik.

En inkabb Tescoba jarok, a Spar tetszik, nem tetszik szerintem eleg draga.

A Tesco sajat markas pizzabol a dobozost szoktam venni vagy a Tesco premium pizzat ha megkivanom es ha akad sajt vagy nem felejtek el venni, akkor rakok ra plusz sajtot.

A jo munkahely egy relativ fogalom, kinek mi a jo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése