2021. november 4., csütörtök

Kocogas kozben megint ramugrott az az idiota vizsla.

Persze a gazdaja tole 5 meterre korical a sotetben, amikor rakiabaltam, hogy talan nem artana porazon tartani a kutyajat akkor sokadik kialtasomra vette ki a fulebol a fulhallgatot.

Elmondom neki mi a gondom, mire az a valasz, hogy a kutya biztos erzi rajtam, hogy stresszes vagyok.

Kozben probaltam volna tovabb kocogni, de a kutya folyamatosan ugrott volna ram, a gazdaja, meg nem tudta magahoz hivni a kutyat.

Kozoltem a novel, hogyha megharap a kutya nagyon ra fogom huzatni a vizeslepedot.

Kb. fel perces szajkarate utan tudtam tovabb kocogni.

Visszafele lattam, hogy a vizsla egy porazon vezetett bullmasztiffnak is nekifutott, a gazdaja (a vizsla gazdaja) meg csak kiabalt, hogy Akarmi gyere ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése