2021. november 28., vasárnap

Tegnap (2021 11. 27.) ahogy elmentem a Polusban a Digi pont mellett megakadt a szemem azon, hogy havi 250 forintert WiFi 6-os routert lehet berelni a Digitol.

Egy Tp-Link Archer AX1500-as routert lehet berelni.

A lenyeg az, hogy egy ev huseget ala kell irni a mostani csomagra es havi 250 forintert kihozhatom a routert amit berlek a Digi-tol es barmikor vissza is vihetem.

Picit gondolkoztam, osztottam, szoroztam, arra jutottam, hogy hosszu tavon nem az ev uzlete, de egye fene, egyszer elunk, a mostani Tp-Link TL-WR1043ND idovel leterdelhet, mar 5 vagy 6 eve megy non-stop.

Alirtam a papirokat, hazahoztam a routert, elkezdtem beuzemelni.

Az elso meglepetes, hogy a router nyelve romanra volt allitva, azt kicsi turkalas utan a beallitasokban megoldottam.

A masodik meglepetes az volt, hogy valami Digis sajat firmware van a routeren, amiben par szolgaltatas nincs ami a hivatalos Tp-Link firmwareben benne van, ezen kivul nincs benne a firmware frissites lehetosege.

Elvileg kis mokolassal felrakhato a gyari firmware a routerre.

Ettol fuggetlenul szerintem nem rossz a router, jon, megy, teszi a dolgat.

A regi routert elrakom tartalekba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése