2022. január 31., hétfő

Tegnap (2022 01. 30.) delutan?, este, ejszaka lefekves elott hallottam valami femes zajt, de nem gondoltam tul a dolgot, mert a szomszed kishazanak a szelen is rancigalta a szel a lemez szelet es arra jutottam, hogy az csinalja a zajt.

Ma reggel a munkaba indulas elott ahogy kineztem a szobam ablakan eloszor csak valami vilagos foltot lattam a teton a fuggonytol.

Eloszor arra gondoltam, hogy valamit odafujt, hozott a vihar.

Elhuztam a fuggonyt es akkor lattam, hogy a teto szelet kapta fel a szel, az tulzas, hogy megallt a szivem a latvanytol, de azert ledobbentem.

Papucsban siettem ki a teraszra, majd a kertbe, hogy jobban megnezzem a kart, utana elkezdtem turni a postaladabol kiszedett, elrakott mindenfele komuves, badogos, tetofedos, villanyszerelos, ajtos, ablakos szorolapokat es hivtam is az elso szamot ami a kezem ugyebe kerult.

Kozben beugrott, hogy a keruletben a kozelben is lehet badogos, rakerestem a Google keresoben a keruleti badogosokra es a harmadik talalatra, mar le is tudtam beszelni idopontot delelottre.

A mester annyira ismeros a kornyeken, hogy atmutatott a kert vegebol a masik utcaban egy haz tetejere es mondta, hogy oda is ki szokott jarni javitani a palatetot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése