2022. március 10., csütörtök

Tegnap (2022 03. 09.) mentem az M5-oson? Soroksar? magassagaban.

Kb. 110-zel, 120-szal utolertem a harom savbol a kozepsoben egy kamiont, eleg lassan haladt az en tempomhoz kepest.

Balra belenezek a visszapillantoba, ok, balra index ki es elkezdem a bal oldali savban elozni a kamiont amikor egyszer csak meglatom, hogy a kamion elott valoszinutlenul kozel van egy Suzuki Vitara.

Hoppa baszki!, itt valaki bunteto fekezosdik jatszik? villant at az agyamom szinte azonnal es mar finoman ra is festettem a fekre, hogyha valami komolyabb fog torteni akkor legyen hova menekulnom.

De nem, a Vitara kamion duo kb. 80-nal szepen haladt a kozepso savban tovabb, nem lattam, hogy a kamion hirtelen mozdulatokat tenne.

Ezen felbatorodva lenyeleltem a kis dobozost es megeloztem a duot.

Kozben azert megneztem, hogy ki az az eletunt a Vitaraban aki ennyire izmozik a kamionnal.

Anya?, inkabb lassan mar nagyi ket kezzel markolja a kormanyt, meredten nez elore, mellette apu? es meg ketten hatul.

Ha valaki ennyire fel a sebessegtol, a forgalomtol akkor az miert megy fel az autopalyara?

Ezt sose ertettem meg.

Kicsit kesobb kineztem a jobb tukorbe es lattam, hogy a kamionos is megunta a csoszogast a Vitara mogott es megelozte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése