2022. április 21., csütörtök

A "Mobilkeszulekcsere-tamogatasi program" kereten belul (bovebben errol itt, itt) 2 ezer forintert vettem a MediaMarktban egy Nokia 225 4G butatelefont, ami tenyleg nagyon buta, mar banom, hogy lecsereltem a Nokia C2-01-em.

Elso dolgom az volt, hogy a Polus Centerben bementem a Vodafonehoz, Yettelhez, hogy rakerdezzek, hogy a dual SIMes telefonok kartyafuggetlenek, a Vodafonenal azt a valaszt kaptam, hogy az elso SIM slot fuggo, a Yettelnel ezt nem tudtak megmondani.

Ha mar a Yettelnel voltam akkor kicsereltettem a regi SIMem egy uj SIMre ami mikro SIMre is kitorheto.

Akkor marad a MediaMarkt.

Megneztem, megmatattam a Nokia 4G-s butatelefonokat, ketto volt, a Nokia 225 4G es a Nokia 6300 4G, a 225 4G kezelhetosege jobbnak tunt.

Odamentem a mobilos pulthoz es eloadtam a mondokam, hogy le szeretnem cserelni a 3G-s telefonom es 4G-sre, mar ki is neztem, mi a teendo.

Elmentuk az eladoval egy masik pulthoz es kb. 1 azaz egy ora adminisztracio es plusz 2 ezer forint kifizetese aran a kezemben is tartottam az uj 4G kepes telefont.

Otthon elkezdtem belakni a telefont es szepen lassan leesett, hogy ez tenyleg egy butatelefon, ugy is fogalmazhatok, hogy erdemben a telefonalason kivul nem sokat lehet vele csinalni, meg a regi Nokia C2-01-emhez kepest is butabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése