2022. április 20., szerda

Annyira nem emlekszem, hogy pontosan hogyan tortent a felmondasom, mert dolgozott bennem az adrenalin.

Reggel bementem, leadtam a tegnapi (2022 04. 19.) papirokat.

Par perccel kesobb a fonoktol mar kaptam az ivet, hogy nem vagyok kepes kivinni 30 csomagot, bezzeg a masik kivitt n+1-et, ket csomagot nem voltal kepes kivinni.

Nem, nem fogok delutan negykor a halal faszarol a II. kerulet legvegerol a legnagyobb dugoban haza kocsikazni, azt az idot nem fizeti ki nekem senki.

Erre itt jott egy tirada a kifizetett tulorakrol.

Mondtam, hogy 11 orakor elegem lett a telefonalgatasbol, beutottem az utvonal tervezobe az osszes cimet es ugy mentem tovabb.

Aztan folytattam, hogy erdekes modon 2021 telen meg nem volt gond a 25 cimmel, most meg mar 30 cim, utana 35, majd 40, 45 kozben mutattam a jobb kezem ujjain (30 cim kisujj, 35 cim gyurusujj, 40 cim kozepsoujj, 45 cim mutatoujj).

Amugy sem errol szol a munkaszerzodesem!

Ok, akkor add ide az auto kulcsat es menj haza!

Jo!

Bar itt egy kicsit hianyosak a dolgok lehet, hogy nem pont ezek hangoztak el, hogy "add ide a kulcsot, menj haza, stb".

Kb. itt durrant el teljesen az agyam.

Odamentem az autohoz, kiramoltam belole az osszes cuccom, bevittem az oltozobe, mondtam, hogy ezekert kesobb visszajovok a felmondasommal egyutt.

Jojjon a fonok nezze meg az autot, hogy abban a muszaki allapotban adom vissza ahogy atvettem.

Utana kivettem a ceges SIMet a telefonombol es odaadtam a fonoknek, majd elkoszontem a munkatarsamtol es kimentem az ajton.

Hazafele menet beugrottam a masik autoszerelohoz es lebeszeltem, hogy penteken (2022 04. 22.) beviszem az autot, hogy megnezzek a klimat.

Hazaertem, tettem, vettem, megcsinaltam a kozos megeggyezessel valo felmondast, kozben felhivtam a masik munkatarsam aki a fonokseg foldi helytartoja, testi kivetulesuk, kerdeztem, hogy mikor megy be dolgozni, mert felmondtam es meg kene beszelni par dolgot, a fonokseg meg szabadsagon van.

Utana beultem az autoba, visszamentem a cuccaimert.

Szoltam a fonoknek, hogy nezze, hogy mit ramolok el, nehogy az legyen, hogy ellopok vmit.

Mutattam, hogy ezek a hasznalt munkaskesztyuim, erre visszavette a hasznalt, koszos munkavedelmi kesztyuim (GUIDE 580 martott nitril kesztyu) amit a cegtol kaptam (2 par volt).

Erre most inkabb nem mondok, irok semmit, vegul is a ceg vette.

Kozben mondja a fonok, hogy mi van ezzel a felmondassal, hogy ez mikorra van datumozva, stb.

Igen tudom, ez csak egy tervezet, ezen felul van idoaranyosan szabadsagom amit ki kene adnia a cegnek, a fonokseg sincs itt es a kollega sem.

(A lehetosegekhez kepest nem azonnali felmondassal szeretnek felmondani hanem kozos megegyezessel.)

Kozben beugrott, hogy nem zartam le az autoban a menetlevelet mielott meg valaki aznap menne az autoval es a vegen egy birsagot az en nyakamba akarnanak varrni.

Elkertem az auto kulcsat es lezartam a menetlevelet.

Majd beramoltam a cuccaim az autoba, elkoszontem es eljottem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése