2022. július 23., szombat

"Névtelen 2022. július 22. 16:46

Covid?

Válasz Törlés"

Ha ugy nezzuk benne van a pakliban, hogy valaki valahol ramlihegett es elkaptam a Covidot, ahogy olvastam megint no a fertozesek szama.

Hala az egnek haromszor beoltattam magam, talan nem lesz akkora nagy baj belole ha tenyleg elkaptam a Covidot.

En inkabb egy arcureggyulladasra tippelnek, mert a baromi melegben megizzadva az autoban par percre kozvetlenul a felso testemre iranyitottam a hideg levegot.

Mar megtortent, keso a banat.

Ha meg tenyleg Covid akkor honnan tudnam, hogy kitol kaptam el, valaki raliheg a masikra sorban allas kozben es mar meg is van a baj.

Ez nem olyan, mint mondjuk a lepra, hogy megy az ember az utcan meglat egy leprast, "Huu basszaj egy lepras! Gyorsan atmegyek az utca tuloldalara!".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése