2022. augusztus 10., szerda

"losty 2022. augusztus 9. 13:29

Szerinted csak laktóz van a tejben? Sokra megy az ember a laktózmentessel, ha tejfehérje allergiás, mivel a laktózmentesben is van tejfehérje. A családban is van ilyen, hidd el nem hobbiból csinálja, hanem mert súlyos allergiát okoz. Hidd el elég szar folyton a címkét nézni, hogy van-e az adott termékben tejfehérje, meglepődnél mi mindenbe beleteszik. Szóval nem kell átmenni gúnyolódásba, az emberek többsége nem hobbiból csinálja ezt, bárhogy is gondolod te.

Válasz Törlés"

Elhiszem, nekem is volt tejallergias munkatarsam, melle liszterzekeny is volt.

Tudom es el tudom kepzelni, hogy milyen nyomorult erzes a cimkeket bujni.

Eleg csak arra gondolnom amikor bedurrant a jobb oldali pajzsmirigyem, mar szedtem a gyogyszert ami beallitja a TSH szintem, vartam a mutetre es ha valami bajom volt, fejfajas, megfazas akkor bujhattam a gyogyszerek leirasat, hogy vajon bevehetem a megszokott fajdalom csillapitom, vagy keressek masikat a dobozban, ami akkor jo, de nekem alig hasznal.

Volt orom, nem mertem kockaztatni, hogy meg nagyobb szarban legyek annal amiben per pillanat voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése