2022. szeptember 26., hétfő

"Dunkeld 2022. szeptember 21. 21:23

Havi 1,5 millát megkeres egy hónapban?

én 30 ezerért elmentem volna hozzád és megcsinálom

Számla nélkül:

kiszállás 5000

alkatrész 6000

munkadíj 12000

Egy szerelőnek 30 perc + a kiszállás

Ebből megcsinál naponta négyet.

Válasz Törlés"

Nem ertem, hogy mi koze az egesznek ahhoz, hogy mennyit keresek vagy nem keresek egy honapban.

Ahogy keresgeltem a blogomban, 2019 nyaran? kb. 30 ezer forint lehetett a bojler kitisztitasa, karbantartasa.

Azota eltelt 3 ev, minden dragabb lett.

Nem szoktam az ilyen dolgokon fent akadni, hogy ki, mennyiert vegzi el a munkat amivel megbizom.

Ott az internet, Kisokos ujsag, szorolapok lehet valogatni, felhivni a szakikat, hogy ki mennyiert vallalja el a karbantartast.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése