2022. szeptember 29., csütörtök

"losty 2022. szeptember 28. 21:23

Névtelenül ment be a kérdés, de én kérdeztem. A kérdés lényege az lett volna, hogy Te, aki ahogy ismerlek (leszámítjuk a light kólát, energia italt) nem élsz semmi extrával, de néha, ha úgy adódik, ilyen-olyan szelvényt felteszel- nyereménynek tekinted viszont azt is, ami akár csak a szelvény ára -> 0 nyereség. Ez nem nyeremény. Nézted már meg milyen költés/nyeremény arányban vagy? Volt esetleg - nem megnevezve- valami nagyobb nyereményed valaha, ami miatt folytatod, vagy ez csak úgy van- pl szülők, nagyszülők is folyton lottóztak, stb? Amúgy sok szerencsét!

Válasz Törlés"

Olyan rettenetes nagy nyeremenyem nem volt (ahogy irtam abban a pillanatban ra is tusszentettem), szerintem nem is lesz, azzal a heti egy Skandinav, Otoslotto, Hatoslotto, egy, ket Puttoval igen kicsi az esely arra, hogy beusson a jolet.

Ambar nagyobb az esely, hogy beusson a tuti, mintha egyaltalan nem jatszana, kockaztatna az ember.

Most nem kezdek abba a fejtegetesbe, hogy mire lehet, nem lehet feleslegesen elszorni ennyi vagy ennel tobb penzt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése