2022. december 8., csütörtök

2022 12. 03.-a ota egy fekete szinu Samsung Galaxy A33 5G mobil (itt es itt) tulajdonosa vagyok.

Az egesz tortenet ugy kezdodott, hogy a Redmi 6-om hasznalata kezdett nyugos lenni, egyre jobban erlelodott bennem a gondolat, hogy le fogom cserelni a telefont.

Az elso jelolt egy Redmi 10-es volt.

Aztan valahogy "bekattantam", hogy el kene engedni a Xiaomi, Redmi vonalat, majd kicsivel kesobb az egesz kinai telefon vonalat el kene engedni.

Jott az otlet, hogy akkor legyen Samsung, az nem olcso, de legyen Samsung, 120, 130 ezernel tobbet nem akarok kolteni a telefonra.

Elkezdtem keresgelni, teszteket olvasni.

Eloszor az A52s 5G volt a kepben, de az tul draga volt es overkill lett volna a Redmi 6-hoz kepest, ekkor jott a kepbe az A33 5G, ha nem is sokkal olcsobb, mint az A52S, de jonak tunt.

Elkezdtem keresgelni a neten, hogy hol kapom meg a legolcsobban a telefont.

Az Arukeresoben a mindenfele Himihumi GSM boltokban mar kicsivel 100 ezer folott meg lehet venni a keszuleket, de azokban nem bizok meg, amikor a kapcsolatnal csak egy telefonszam vagy egy emailcim van megadva.

A megbizhato boltokban (Alza, MediaMarkt, OfficeDepot, Samsung, Samsung Experience Store, stb) kb. 125 ezertol lehet kapni a telefont.

Ok, aludjunk ra parat, talan addigra lenyugszom.

A vasarnapi szundikalasbol felebredve egy hirtelen otlettol vezerelve megneztem a Jofogast es szembejott velem egy A33 hirdetes amiben 2 ev Samsung garanciaval, bontatlanul 100 ezerert arul az elado egy A33-ast.

Ennyiert a hulyenek is megeri, hat meg nekem!

Szinte azonnal hivtam a hirdetest, hogy mi van a telefonnal, miert ilyen olcso, stb.

Kiderult, hogy a Vodafonebol kihozott telefon, tenyleg bontatlan, az elado adja a Samsung garancia papirt, a letiltasrol ir egy papirt amiben vallalja, hogy a telefon letiltas mentes.

Ok, megveszem a telefont ha kiprobaljuk, hogy a telefon egyik SIM foglalata sem zarolt, csak Vodafone SIMmel hajlando mukodni.

Vasarnap estere megbeszeltuk az idopontot, talalkoztunk, a sajat kezeimmel bontottam fel a telefon dobozan a papirokat, kiprobaltam a SIMjein (Yettel, Digi), megneztem a garancia papirt, a papirt amiben az elado vallalja a letiltas mentesseget, szerintem minden rendben volt a papirokkal, kifizettem a 100 ezer forintot a telefonert es elkoszontunk egymastol.

Hetfon (2022 12. 05.) bementem a Polusba, felrakatt a kijelzore egy kijelzovedo uveget es vettem egy szilikon  tokot 7 ezer forintert.

2 megjegyzés:

  1. Jó döntés volt, hogy elengedted a kínai vonalat.
    Nekem sem lesz több kínai lehallgató rendszerem.
    Múlthéten kibujt a szög a zsákból. A huawei telefonokról a kínai állam távolról letörölte a kínai tűntetésekről készült felvételeket.

    VálaszTörlés
  2. huawei
    hír: https://gagadget.com/en/cringe/193592-huawei-smartphones-can-delete-videos-of-chinese-protests-and-riots-themselves/

    USA reakció: https://techworld.hu/2022/12/04/huawei-ban/

    VálaszTörlés