2023. január 29., vasárnap

Innen csokoltatom a Digi telefonos ugyfelszolgalatat, hogy ketszeri hivas utan se voltak kepesek arra, hogy beallitsak nekem az e-csekket, hogy emailben, online fizessem a szamlat, ne kuldjenek csekket es melle az egy ev huseget.

Erre ugy derult feny, hogy ma este bementem a Digi pontba es rakerdeztem a szamlara, hogy mikor jon, mert mar jonnie kene es ugyan mar mi van az e-csekkel amit kertem.

A kerdesre az volt a valasz, hogy a rendszerben csak azt latja, hogy erdeklodtem az e-csekk szolgaltatas utan, de nem kertem.

Az szep, mert egyszer kertem, hogy e-csekket szeretnek es akkor a kerdesre hatarozott IGENnel valaszoltam, hogy akarom, stb.

Amikor masodszor hivtam a Digi ugyfelszolgalatot akkor mar csak az adatokat egyeztettuk, az e-csekk be volt pipalva.

Ezek utan tenyleg nem ertem, hogy mi a banatnak van telefonos ugyfelszolgalat ha egy ilyen egyszeru? dolgot nem lehet telefonon elintezni.

1 megjegyzés:

  1. Telefonon sose voltak jók. Még anno az őskorban HDSNet-nek hívták őket, román IP-t kapott mindenki, win helyi hálózaton láttad az összes többi csatlakozott gépet(!) - akkor még a telefont se vették fel órákig, ha esetleg valami net probléma volt. Változott pár dolog, de ez nem. Digi ügyfélkapu neten - ott be tudsz állítani kb mindent, nem kell(érdemes) telefonálgatni.

    VálaszTörlés