2023. január 13., péntek

Pont a kezemben volt a mobilom amikor megcsorrent, ranezek a szamra, ismeretlen, ha mar ugy is csong akkor felveszem, nem nagyon szoktam felvenni ismeretlen szamokat.

Fiatal ferfi hang mondja, hogy: 

- Jo napot kivanok! Gipsz Jakabot keresem.

- Jo napot, en vagyok.

- Egy raktarvezetoi allasrol  lenne szol.

- Aham, ok, ezzel az az egyetlen egy problema, hogy nem engem keres, mert en inkabb raktaros voltam, mint raktarvezeto, de merre lenne az a munka.

- XIV. kerulet Cso utca 12. Tesze-tosza Bt.

- HAHAHA!!! Onnan jottem el!

Amikor meghallottam a volt munkahelyem cimet, nevet ugy nyomtam le a huvelykujjammal mobil kijelzojen a hivas megszakitas gombot, mint amikor az ember az asztalra tevedt hangyat nyomja el.

Nem tudom milyen fejvadasz az aki az oneletrajzom elolvasasa utan felhiv, hogy nem akarok ujra annal a cegnel dolgozni ahonnan eljottem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése