2023. február 5., vasárnap

"losty 2023. január 30. 18:55

Telefonon sose voltak jók. Még anno az őskorban HDSNet-nek hívták őket, román IP-t kapott mindenki, win helyi hálózaton láttad az összes többi csatlakozott gépet(!) - akkor még a telefont se vették fel órákig, ha esetleg valami net probléma volt. Változott pár dolog, de ez nem. Digi ügyfélkapu neten - ott be tudsz állítani kb mindent, nem kell(érdemes) telefonálgatni.

Válasz"

Eloszor a Digi ugyfelkapuban probaltam beallitani az egy ev huseget, e-csekket, de egyszeruen nem talaltam meg az opciokat.

Megneztem az oktato videokat, hogy hogy kell beallitani a dolgokat, de a Firefoxszal az oldalon nem talaltam a beallitasi lehetosegeket, probaltam Chromemal, Edgedzsel, Operaval, de ott se jartam sikerrel.

A vegen meguntam a kuzdest es felhivtam az ugyfelszolgalatot, az eredmeny alapjan bar ne tettem volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése