2023. február 15., szerda

Munka kozben beszelgettem a kollegaval es mondtam neki, hogy:

- Meseltem mar, hogy a multkor felreultem a WCn es egybol felment bennem a pumpa.

Nez ram a kollega nagy szemekkel es megszolal, hogy:

- Dehat nincs is a WCn WC pumpa.

Neztem vissza a kollegara es olyan fajdalommal hasitott belem a felismeres, hogy nem ertette a viccet, mint amikor az embert gyengeden tarkon rugjak egy kiparnazott acelbetetes bakanccsal.

- Aaaaaaaaargh!

Eljatszottam neki, hogy felreulok a WCn eeeeeeeeeeeeeeeeerteeeeeeeeeeeed!?!?

Tovabb jatszottam es felmegy bennem a pumpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eeeeeeeeeeeeeerteeeeeeeeeeeeeed!?!?

-Jaaaaaaaaaaaaaaj, hogy felment benned a pumpaaaaaaaaaaaaaa! jott a megvilagosodas.

- Igen bazd meg! Felment bennem a pumpa! sohajtottam megadoan es folytattam, hogy "Ugye neha teged se az eszed miatt szeretnek....."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése