2023. február 13., hétfő

Reggel bementem a munkahelyemre, megvartam a fonokot, elmondtam neki, hogy jon fel a szennyviz a foldbol, hamarosan jon egy csatorna szerelo, elharitja a hibat es mara kivennek egy nap szabit.

A fonok megertette a dolgot es elengedett.

Haza buszoztam, alig tettem be a labam a lakasba mar ott is voltak a csatornasok.

Hoztak kis kanalas munkagepet, azzal feltartak a csatornat, tobb oras kuzdes, csogorenyezes utan elharitottak a csatornaban a dugulast.

250 ezer forintba fajt a muvelet.

Csinaltam egy rakat kepet a munkarol, hogy a biztosito fele tudjam igazolni az elvegzett munkat, a csatornastol  szamlat kertem, amit majd emailben kuld el. (mire ezeket a sorokat leirtam megjott a szamla emailben)

Idovel rakok fel kepeket a munkarol, a kellemes csatorna szagot mindenkinek sajat maganak kell a kepekhez odakepzelnie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése