2023. március 21., kedd

Cuccolas kozben a kollegaval sikeresen magunkra loccsintottuk a chrome2 galvan cuccot.

Rohantunk fel az oltozobe, hogy ruhat csereljunk, a kromos ruhat meg dobtuk be a mosogepbe, hogy kimossuk.

Kesobb kiderult, hogy nem ugy kellett volna, hanem eloszor a ruhat sosavban kell jol beaztatni, utana lemosni, majd lugban jol beaztatni, azt is jol lemosni es utana mehet a mosogepbe a ruha.

Miutan lejart a mosogep, lesosavaztam a ruhakat, majd lemostam, ment a lugba, ujra lemostam es a vegen ment egy ujabb mosasra a mosogepbe.

Kozben a kezemre kerult kromot lemostam kb. 30 %-os sosavval, jol leoblitettem, aztan szappannal mostam kezet es a vegen bekremeztem a kezeim.

A chrome2-rol annyit kell meg tudni, hogy rakkelto es pont az loccsant rank ami az egesz uzemben a legveszelyesebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése