2023. október 1., vasárnap

Nem birtam magammal es megrendeltem az Alzabol a Xiaomi Smart Band 8-at, a Xiaomi Mi Band 4-em valtottam le vele.

Mar egy ideje szemeztem vele es alig vartam, hogy vegre kijojjon a globalis piacra a 8-as, nem akartam a kinai belpiacos Banddal vacakolni, ket ev garanciat ad ra az Alza, nem valahova Kinaba vagy akarhova kell kuldeni ha valami gond adodna.

Az ara 19990 forint volt, ebbol lejott a 990 forintos kompenzacios kupon, a kiszallitasi dij 690 forint volt az AlzaBoxba, igy a vegen 19690 forintot fizettem.

Pofas kis karkoto / ora, meg szokni kell, hogy masok a szamlapok, picit masabb a kezelese, sok mindent nem tudok mondani rola, a csuklomon van, mutatja az idot, meri a pulzust, lepest, elegetett kaloriat, ebresztesnel rezeg, ami szerintem egy nagyon jo dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése