2023. november 22., szerda

Mult het szombaton (2023 11. 18.) 110 ezer forintert vettem egy Samsung Galaxy A54-et (8/128 fekete) (itt, itt).

Mar egy ideje szemeztem a telefonnal, ugy volt vele, hogy majd decemberben rafekszem a dologra es talan veszek egyet.

Neztem a kulonbozo boltokat, a hasznalt piacot, de nem talaltam egyetlen egy jo ajanlatot sem, a mindenfele garazs GSM boltok nem voltak szimpatikusak, hiaba olcsok.

Szombaton csak ugy felneztem az egyik hasznalt mobilokkal foglalkozo oldalra es szembe jott velem egy A54es, ket napos, Media Marktbol vasarol telefon.

Gyorsan irtam az eladonak, par perces egyeztetes utan mar mentem is a telefonert.

Mint kiderult, az elado iOS-rol szeretett volna valtani Androidra, de nem tetszett neki az Android es eladta a frissen vasarolt telefont.

A telefon melle adott egy 25W-os halozati toltot is (itt).

Ha a Media Markt-os arat (158 ezer), plusz a tolto arat (kb. 5 ezer) osszeszamolom, akkor masszivat bukott az elado a telefonon.

Amit tudok csinalok teszt videot a telefonnal.

1 megjegyzés:

  1. A tortenet annyiban gyanus, hogy 2 nap utan siman visszavihette volna a boltba es visszakapja a teljes vetelarat. Remelem nem basztak at, twoci baratom. :( hasznald egeszseggel es sok fotot tolts fel. Imadom a blogod, minden nap olvasom.

    VálaszTörlés