2024. február 5., hétfő

Uj sofor van a BKK vonalon amivel jarok es allandoan kesik a busz amivel be szoktam jarni dolgozni.

Amig nem volt buszvezeto valtas a vonalon addig boven beertem, a valtas utan 5 percet kesik a menetrendhez kepest a busz, ami a lampas keresztezodesnel pont annyival tobb, hogy szinte kesve erek be.

A 7 perces buszozasbol az 5 perces kesessel es a piros lampaval egyutt 17, 19 perc lett.

Ma reggel annyira felidesitettem magam a kesesen, hogy a BKK applikacion keresztul jelentettem a kesest (jaratszammal, rendszammal?, stbvel) addig fogom jelenteni a keseseket amit nem tesznek ez ellen vmit a BKKnal.

Ezt irtam a jelentesben: "A busz a menetrendhez kepest 5 percet kesett. A Bosnyak teri megallobol szamolva 8 megallo alatt 5 perc
keset hozott oszze. Nem azert jarok ezzel a jarattal, hogy elkessek a munkahelyemrol.".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése