2024. március 3., vasárnap

Delelott a kb. 20 perces BKK haviberlet vasarlasbol egy bo egy oras fel, ala maszkalas lett.

Kigyalogoltam a BKK automatahoz, hogy megvegyem a BKK berletet, az automata nem mukodott, eszembe jutott, hogy a kozeli allomason is lehet BKK jegyet, berletet venni.

Legyalogoltam a vasutallomasra az automatahoz, ott az fogadott, hogy csak? orszagos es varmegye berlet veheto.

Valami remlett a varmegye berletrol, de semmi informaciot nem kozolt rola a gep, megneztem a mobilomon, hogy mi a franc ez a varmegye berlet.

Nahaz ez jo mindenhova Pest megyeben es a BKV jaratokra is jo.

Akkor vegyunk varmegye berletet.

Ahogy azt Moricka elkepzelte, nem sikerult vennem, haromszor futottam neki es a Pest megye beirasanal, kivalasztasanal elakadtam.

Jo akkor irany Ujpalota, ott ket automata is van.

Visszagyalogoltam a buszmegalloba, felbuszoztam a Vasarcsarnokhoz, a megalloban megvettem a BKK berletet es haza buszoztam, gyalogoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése