2024. augusztus 20., kedd

Tegnap (2024 08. 19.) olvastam a hirt a Mobilarenan, hogy Xiaomi megkezdte a Xiaomi Smart Band 9 europai ertekesiteset es az Alza mar forgalmazza a Xiaomi Smart Band 9-et.


Tobb se kellett nekem 16920 (16229 + 690 szallitas) forintert fekete szinben azonnal megrendeltem az Alzaban a karkotot.
Azt igertek, hogy ma, augusztus 20.-an mar a kivalasztott AlzaBox-ban lesz a karkoto, kicsit szkeptikus voltam ezzel kapcsolatban, mert a mai nap (08. 20.) munkaszuneti nap.
Ma reggel kb. hat fele uzent az Alza emailben, SMSben, hogy az AlzaBoxban mar atvehetem a rendelest.
Szinte azonnal elmentem a karkotoert.
Haza ertem, kicsomagoltam, felraktam tolteni, kozben parositottam a telefonommal, a toltes vegeztevel par dolgot beallitottam rajta es kocogni mar az uj karkotomben mentem el.
A karkoto szija kompatibilis a Xiaomi Smart Band 8 szijaval, igy a tartalek szij vasarlasaval nem kell foglalkoznom, mert az mar van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése