2024. október 17., csütörtök

Par napja vettem egy Samsung Galaxy S24 FE-t (8/128 grafitszurke).


A HardverApron vettem olcsoert.
Eredetileg az volt az elkepzeles, ev vege fele "esetleg", "talan", "majd meg alszok ra parat", "minek venni uj telefont amikor ott a Samsung A54" (a kivant resz alahuzando) veszek uj telefont, aztan a hirdeteseket bongeszve megakadt a szemem egy nagyon jo ajanlaton (S24 FE "olcsoert", Magyarorszagi Samsung garanciaval, nem az olcso himi-humi, AFA csalos, Arukeresos megoldasrol volt szo.
Kb. 5 percet gondolkodtam a dolgon es inteztem a vasarlast.
Kb. egy het alatt a FOXPOST automataban volt a telefon, a mellette levo Alzas automataban meg az Alzatol rendelt AlzaGuard szilikon tok.
Kb. fel ora alatt atrantotta a telefon az A54-rol a programjaim, beallitasaim, masnap bementem a Polus Centerbe es az egyik mobilosnal felrakattam a kijelzore egy uveget, harmadnap mar hasznalatba is vettem a telefont.

Ha nem felejtem el akkor a hetvegen csinalok 4K-s, 8K-s teszt videokat a telefonnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése