2014. február 21., péntek

Bementem melozni, aztan benn voltam kb. egy orat, felalltam az asztaltol es kozoltem, hogy bocs, de ez nem nekem valo munka.
Osszepakoltam a cuccom es eljottem.

Egyszeruen nekem nem megy ez az eroszakos, nyomulos ratukmalas.
Ez a "vegye meg milyen jo lesz", "kesobb is elmehet vele", "miert nem szeretne?", stb szoveg nekem nem megy.

Ha ilyen stilusban probalna nekem valaki valamit eladni egy boltban, abba a boltba tobbet a budos eletben be nem tennem a laban, vagy nagyon megneznem, hogy mikor dolgozik az illeto ott.

Ami ott ment az szerintem inkabb kozelebb allt az eroszakoskodashoz, mint az ertekesiteshez, eladashoz.
Arrol nem beszelve, hogy napi ket ertekesites volt az elvart.
Nem azt mondtak, hogy norma, hanem elvart.
Valami meg ott gorcsolt, hogy meg egyet udulesi jogot se tudott eladni.
Nekem meg beugronak az egy lett volna az elvart.

Megprobaltam, nekem ez nem fekszik.
Nem szegyelem, nem ment, nem az en vilagom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése