2014. február 21., péntek

Reggel nagyjabol tiszta fejjel probaltam valami pozitivumot talalni ebben a telefonos munkaban es akarhogy gyozkodtem magam szinte semmit se talaltam.

Bemegyek tisztessegbol lehuzom azt az 5 orat benn aztan kesz.
Nem erzem, hogy mitovalt vagyok az ilyen munkara.
 
tehéntőgyszopogató2014. február 21. 11:58

Ha igazán rá lennél szorulva, a segged vernéd a földhöz, hogy valahol dolgozhatsz. De míg a munkanélküli 200 rugós telefonnal szaladgál, addig tuti nem fog örülni akárminek.

A kettot vonatkoztassuk mar el egymastol.
Ok?
Az a telefon meg alig volt 150 ezer forint es, mint emlitettem a Samsung Galaxy S III es a Samsung Galaxy Note 10.1 eladasabol vettem.
Akkor most le fogsz nezni, mert egy ketszintes telkes csaladi hazban elek az anyammal, ocsemmel?

Barmilyen hihetetlen szeretnek egy olyan munkahelyet ahova orom, de legalabb jo bejarni.

Regen egy honapig dolgoztam egy olyan cegnel (nyomda), hogy az utolso heten, napokban mar szinte sirtam (tulzok), hogy be kell menni melozni, mert annyira rossz volt a vezetoseg hozzaallasa a dolgokhoz.
Egyszeruen megkonnyebultem amikor kozoltek velem, hogy a kovetkezo honap elsejetol nem kell jonnom dolgozni, mert felmondanak nekem.
Evekkel kesobb beszelgettem a kollegaimmal, nyomdasz ismerosokkel errol a nyomdarol, paran megfordultak ott es ugyan az volt a velemenyuk a cegvezetesrol, mint nekem.
Kulonbozo koru es habitusu emberekrol van szo.
Ez egyik kollega aki kicsit hevesebb vermersekletu az oltozo folyosojan felkente a falra a fonokot annyira elszakadt nala a cerna.
Ha mar tobb embernek ugyan az a velemenye valakirol akkor nem biztos, hogy a tobbsegben van a hiba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése