2015. május 2., szombat

Gyaloglok a parkoloban es lefekez elottem bo 5 meterre egy auto, kinyilik a vezeto oldali ajto es visszakiabal nekem egy no, hogy: - "A Tesco nyitva van?".
Mondom: -"Jo napot kivanok!".
- "A Tesco nyitva van?".
-"Jo napot kivanok!".
- "A Tesco nyitva van?".
-"Jo napot kivanok!".
Harmadjara mar kezdezz leesni neki, hogy valami hianyzik a kommunikaciobol es gyorsan elhadarta, hogy: - "JonapotkivanokaTesconyitvavan".
Mire mosoloygva megemlitettem neki, hogy: - "Ma Majus elseje van es maga szerint dolgoznak az emberek?"
Erre szinte felhaborodott hangon kozolte, hogy: "Nem kell kerdore vonni engem!", majd becsapta az ajto es elviharzott.

Gondolta, hogy az egy bites, dokk munkas felsotestu, szanto-veto eszjarasu biztonsagi ornek odavakkant az meg valaszol neki valamit.

Aztan lehet, hogy csak en vagyok ilyen erzolelku, intelligens fasztfej, tehetsegehez merten elegendoen megalazva aki szereti ha a napnak megfeleloen koszonek neki mielott egy beszelgetest kezdemenyeznek vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése