2015. május 2., szombat

Ejszaka jarorozok egyszer csak hallom es latom, hogy ket ember fenn hangon vitatkozik a parkoloban.
Odamegyek hozzajuk kerdezem, hogy minden ok es valaszoljak, hogy igen, baratok, beszelgetnek.
Mondjuk latszott rajtuk, hogy mar nem szomjas allapotban vannak.
Elkoszontem toluk es mentem tovabb.
Nem is sejtettem, hogy par oraval kesobb ujra osszefutok veluk, pluzs par rendorrel egy egy furcsa kibogozhattalan tortenettel a tarsolyukban.

Na szoval ugorjunk az idoben par orat elore.

Boklaszok a parkoloban, egyszer csak a tavolbol hangos vita uti meg a fulem.
Megyek a hangok iranyaba es a sotetben megcsillan egy lathatosagi melleny.
Na mondom ennek fele se trefa lehet, hogy a kollega keveredett valami vitaba es nem tud beradiozni.
Tovabb kozelitek a hangok fele es idovel felsejlik a sotetbol egy rendorauto oldala meg 3 rendor szilulettje.
Mar kezdtem is beradiozni, hogy rendori intezkedes van a parkoloban es kaptam az utasitast, hogy kerdezzem meg mi tortent es radiozzam be, hogy mi tortenik.
Lassan elkezdtem kozeliteni a csoportosulas fele elovettem az igazolo kartyam (ezen fenn van az arckepem, a nevem es a ceg neve, akivel melozok) es biztos tavolsagbol hangosan koszontem, hogy nehogy veletlenul en is belecsoppenjek az adok, kapokba (sose lehet tudni ilyenkor, hogy mire szamithat az ember, nem a rendorok miatt, ok csak a dolgukat vegzik ahogy en is es ilyenkor inkabb ovatosabb az ember, minthogy belefusson par veletlen pofonba, foleg abban a felhomalyban).
Kerdezem, hogy mi tortent, erre latom, hogy ujra a ket fiatalba botlottam bele.
Na fasza! gondoltam, valamit csinaltak.
Kerdezem mi tortent, hogy tudjak jelenteni a radion valamit.
Erre eloadtak egy zavaros tortenetet, hogy az uttesten elsodora?, elutotte? az egyik jo baratot egy roman kisbusz.
Amikor kerdore vontak az illetot akkor az megfenyegette? oket, hogy jatszak le, o (a roman kisbusz soforje) roman ciganyokat szallit es nem ijed meg es lattak, hogy a busz tele volt emberekkel?.
Majd a busz elviharzott a repter fele.
A sracok meg kihivtak a rendoroket ezzel a tortenettel.
Kerdezem a sertett sracot, hogy szemelyi serules nem torten, kozolte, hogy: "Nem.".
Szegeny rendorok picit mosolyogtak amikor a srac eloadta nekem a sztorit, en meg kozoltem, hogy: "Gyereke huzzaktok haza a picsaba, ejszaka van, mar aludnotok kene, ne baszogassatok a rendoroket!".
"De hat, de hat, de hat...."
Erre fel fullel hallottam, hogy az egyik rendor azt mondja, hogy: "Tortentek ennel cifrabb dolgok is mar.".
Beradioztam es elmondtam a kicsit homalyos tortenetet es azt az utasitast kaptam, hogy hagyjam oket a francba.

A sracok nem eppen szomjasak voltak es a sertett srac meg kisse tulporogte a dolgokat, o obegatott a legjobban.
Szoval ott hagytam a diszes kompaniat a francba es mentem a dolgomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése