2015. május 2., szombat

Par napja szolgalatban epp vettem at a teruletet (ezt szolgalat atvetelkor csinaljuk, hogy az uj szolgalatbol az egyik ember korbemegy es leellenoriz mindent, hogy minden ok vagy sem) es latom, hogy az egyik bolt hatso bejaratanal a cegtablara mindenfele feliratok, tobb szambol allo szamsorok vannak felirva (aldas, beke, hala, es egy rakat tobb szambol allo szam).
Radiozok be, hogy rongalas tortent, tud errol valamit a szolgalat.
Semmit se tudtak.
Kozben kijottek az elado csajok a boltbol, kerdezem oket, hogy ezekrol a firkakrol tudnak e valamit es azt a valaszt kaptam, hogy igen, a tulajdonos irta fel oket es a bolt elejen a kirakatok kereten is van ilyen.
Beradioztam es azt az utasitast kaptam, hogy ahogy vegeztem az ellenorzo korrel menjek be es fenykepezzem le a rongalast.
Bementem, kijottem a geppel es lefenykepeztem a dolgokat, kozben mondtam a csajoknak, hogy ez az eljaras, igy le vagyunk vedve, hogy tudunk a dologrol.

Gondolom valami kabbalisztikus, ezoterikus hokusz-pokusz lehet ez a dolog.
Vegul is ha hisz benne az ember es nem erolteti a masikra a bolonderiajat akkor ebben szerintem nincs semmi rossz dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése