2015. július 19., vasárnap

Jott a vihar es alig talaltam egy olyan helyet az "eresz" alatt ahova ne vert volna be az eso.

Egyszer csak hallok egy tompa puffanast, gondoltam egy auto ajtajat csaptak be kicsit jobban.

Kesobb annyira csillapodott az eso, hogy ujra tudtam koszalni a jardan, egyszer csak latom, hogy egy regi Twingo benn all a bokros reszen, az elso kereke rendellenesen ferden all es az oldala is meg van torve.
Beradiotam, hogy baleset tortent itt es itt.
Mire odaertem mar lattam, hogy ki a valoszinusitheto karosult es ki a karokozo.
A karokozot mar rendszamrol ismertem a problemas palesztinok, par napja mar meggyult veluk a bajom.
Most is csinaltak a fesztivalt, hogy ok nem lattak semmit, ment az ablaktorlo, stb.
(Kesobb kiderult, hogy legalabb 40-45-tel "szaguldtak" a parkoloban.)
A mackosajtot meg nem adtak meg es oldalrol telibe kaptak a Twingot.
Nem tudtak megegyezni, kihivtak a rendoroseget.

Kozben elmentem a pihenomre, a munkatarsam levaltott.

Mire vegeztem a pihenommel, visszavaltottam a munkatarsam addigra kijottek a rendorok, a karosult trelert hivott, mert annyira megtort az auto.
A rendorok benzinszagot szimatoltak, de hala az egnek nem kellett kihivni a tuzoltokat, mert pont egy olyan helyen tortent a baleset ahol egy esoviz levezeto csatornanyilas volt, igy azonnal elfolyt a kiomlott benzin.
Vegul megirtak a rendorok jelenleteben a betetlapot, megjott a treler, elvittek a Twingot es mindenki ment a dolgara.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése