2015. július 19., vasárnap

Szoval a tegnapi (2015 07. 18.) tortenesek:

Allodgalunk a hosegben az arnyekban, odajon hozzank egy vasarlo, hogy a parkolobol kigurult egy auto es neki gurult egy masik parkolo autonak.

Odamegyek es latom, hogy ez bizony nekigurult a masiknak es elnyomta a parkolo auto hatso lokharitojat.
Kulon orom, hogy a karosult autot mar vagy egy hete kerulgetjuk a parkoloban, mert a tulajdonosa azt gondolta, hogy ez egy P+R parkolo es itt hagyta az autot.

Beradioztam, hogy mi a gond (karkozo, karosult rendszama, tipusa, szektor ahol tortent a karokozas) utana felirtam az adatokat, bementem a TESCOba, bemondattam a karokozo jarmu rendszamat es megvartam az auto tulajdonosat.

Megjelent egy no es egybol elkezdte mondani, hogy ez meg, hogy kerult ide.
Gondolhatja, hogy nem mi raktuk ide. - valaszoltam.
Kicsit odebb gurult az autoval.
Megnezte a kart.
A karosult autonak annyira elnyomta a hatso lokharitojat, hogy a kisujjam befert volna a resbe, a lokhariton egy fel tenyernyi benyomodas es a festeket is lejott.
Erre elkezdte mondani, hogy nem is kek szinu a nyom amit hagyott az auton, mert az en autom kek (arrol nem szolt, hogy az autojan ott a hosszu szurke csik ami a szurke auto lokharitojarol kerult a kek autora).
Meg, hogy hol van a masik auto tulajdonosa.
Kozoltem vele, hogy valahol a tavolban, kb. 1 hete itt all ez az auto.
Erre elkezdte mondani, hogy miert stb.
Mondtam neki, hogy a tulajdonos azt hiszi ez P+R parkolo.
Kozben a no mondta a magajet.
Ekkor mar gondoltam, hogy na ez se fogja vallalni a felelosseget.
Megkerdeztem tole, hogy megadja e az elerhetoseget.
Erre az volt a valasz, hogy nem, beult az autojaba es elviharzott.

Beradioztam, hogy mi a tenyallas.
Majd az operator azt mondta, hogy rakjak ki egy cetlit az auto szelvedojere, hogy "Karokozas miatt tegye meg a rendorsegen a feljelentest! 2015 07. 18.".
Aztan ott hagytam az autot.

Kozben jott egy eso es elmosta a cetlit.
Kerdeztem, hogy ujra kirakjuk a cetlit, de nemleges valaszt kaptam.
Ha ugy nezzuk nem orzott parkolo es ez a bejaratoknal ki is van irva.
Nekunk meg nem az a dolgunk, hogy feljelentgetssunk akarkit is ha megrongal egy parkolo autot.

Utana beszelgettem az ott dolgozokkal es ok is panaszkodtak, hogy rendszeresen megkarcoljak a karosszeriat a bevasarlo kocsikkal, nekimennek a lokharitoknak, stb.

Tanulsag?
Sajnos egyes emberek ennyire nem vallaljak a tetteikert a felelosseget.

A no se vallalta.
Ha a karosult eszreveszi a kart, megkeres egy vagyonort, elmondja neki, megteszi a rendorsegen a feljelentest akkor az orseg kiadja a no adatait a rendorsegnek.
Szoval a no azzal, hogy lelepett csak elodazta a felelossegre vonast.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése