2015. július 12., vasárnap

Tegnap (2015 07. 11.) eleg mozgalmas nap volt.
Haromszor zavartam ki a palesztin menekulteket (palesztin = ciganyok akik illegalisan arulnak a teruleten) (en meg palesztin menekulteknek hivom oket).
Eloszor amikor kiszurtam oket, egybol levagtak, hogy tippli van es szo nelkul ki tudtam kiserni oket a teruletrol.
Masodszor mar egy kisebb szajkarate aran de kimentek.
Harmadszor megint be akartak slisszolni, pont kiszurtam oket.
Mondtam nekik, hogy most mar tenyleg tipli, mert kihivjuk a rendoroket.
Erre elkezdtek obegatni, hogy ok csak a boltba akarnak menni.
Mondtam nekik, hogy menjenek az utca tuloldalan levo boltba ott is lehet kapni mindent.
Erre megjobban elkezdtek obegatni, hogy biztos azert mert ok palesztin menekultek.
Nem, nem azert, hanem azert, mert keregetni, csencselni fognak.
Erre ujra elkezdtek obegatni, hogy ok soha, stb, stb, stb.
De azert lassan, de kezdtek elhagyni a teruletet.
Bo fel oras kiabalas utan nagy nehezen elhuztak a francba.

Kesobb szoltak a takaritok, hogy az egyik WCbol elloptak az egyik WC kefet.
Egy hasznalt hasznalt WC kefet loptak el!

Nem hiszem el, hogy valakinek egy szo szerint szaros WC kefere lenne szuksege.
Az operator megnezte a folyo felveteleit, de nem talalta meg, hogy ki lehetett a tettes.

Bementem vizet inni, par perccel kesobb rohan be a munkatarsam, tepi le a szekrenyerol a lakatjat, a kezeben pedig egy lanc van.
Valami szado-mazo buli lesz? kerdem csodalkozva.
Erre azt felelte, hogy egy fazon, felismerte a teruletem a regen ellopott bringajat es most lelancoljak, hogy az orgazda/uj tulajdonos ne tudja elvinni.
Kozben gyorsan kihivtak a rendoroket is.
Mire vegeztem a szunetemmel a rendorok mar javaban vettek fel az adatokat.
A regi/uj bringa tulajdonos lathatoan orult, hogy meglett e biciklije, az orgazda fiatal srac meg percenkent sapadt olyanokat, hogy azt hittem ott helyben meghal az ijedtsegtol.
Nem csodalom, en se gondoltam volna a helyeben, hogy egy ilyen forgalmas helyen buknek le a biciklivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése