2016. december 13., kedd

A keddi (2016 12. 12.) vezetesrol kicsit.

Talalkoztam az oktatoval a Mexikoi uton a kisfoldalatti vegallomasanal.
Beultunk az autoba elvitt egy kevesbe forgalmas helyre, ott elmondta, hogy mit fogunk csinalni, segitett beallitani a tukroket, az ulest.
Majd elkezdtuk gyakorolni az elindulast, megallast, tolatast (valami masik szemuveget kell felvennem, mert elege rosszul latok benne ha kifordulva hatra fele probalok nezni).
Utana elmondta, hogy most elindulunk, majd felkapcsolunk kettesbe es amikor szol akkor bekanyarodunk.
Vegul visszavezettem a kisfoldalatti vegallomasahoz.

Nem ment rosszul, de nem is legjobban, elso ora utan csodat nem kell varni.

Valami puhabb talpu cipoben kell mennem a vezetesre, mert nem ereztem a pedalokat annyira merev volt a cipom talpa amiben mentem.

Kicsit szkeptikus vagyok, hogy en 30, most mar 29 ora alatt meg fogok tanulni annyira vezetni, hogy csont nelkul elsore atmenjek a Forgalmi vizsgan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése