2019. október 12., szombat

Errol a csomag kiszallitasrol mar regebben is szerettem volna irni.

Szoval.

Reggel bemegyek, felmarkolom a cimlistat ranezek es AZTAKURVA, megint ranezek BASSZAMEG, ujra ranezek BASSZAJ.
Megszamolom, hogy hany cimem van, berakom a kis dobozosba a dobozokat.
Letakaritom a kormanyt, valtot, kezeloszerveket vizes ronggyal, nem szeretem ha ragad a kormany a kosztol.
Mindig van nalam nedves torlokendo, egy palack viz, hogy menet kozben is meg tudjam mosni a kezem, at tudjam torolni a kormanyt.
Kezet mosok, bekapok 8, 10 kocka etcsokoladet, hogy magasan legyen a vercukrom es legyen energiam.
Kozben elkoszonok benn, ha kell akkor kerek penzt uzemanyagra.
Becsuccs az autoba, elhajtok egy nyugisabb reszre, felreallok.
Elkezdem ujra nezni a cimeket, nezem a keruleteket, amelyik cimet ismerem azt kb. fejbol tudom, hogy hogy kell eljutni oda.
Bepotyogom a cimeket az IGOSzulinappba,  kidobja az optimalis utvonalat, az alapjan beszamozom a cimeket, ha latom, hogy kozel vannak a cimek egymashoz ott finomitok a sorrenden, stb.
Majd elindulok az elso cimre.

Szerintem nem annyira nagy kaland ez a kiszallitas.
Ha mar voltam parszor az adott cimen akkor mar fejbol vagy szinte fejbol megy az oda ut vagy amikor kanyarodok be az adott kornyekre, utcaba akkor mar beugrik, hogy mar jartam erre.

Az I., II., III., IV., V., VI., VII., VIII., IX., X., XIV., XV., XVI. keruletben sok cim mar fejbol megy, ranezek a cimekre es egybol latom, hogy mi van meg kozel az adott cimhez, hol vannak, lehetnek a rakodasi teruletek, hol lehet jol parkolni, hol erdemes parkolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése