2019. október 12., szombat

Penteken (2019 10. 11.) mentem ki az egyik cimre a dobozzal.
Csongetek, nagy nehezen kijon a neni es hallom, hogy eleg nehezen beszel, gondolom agyverzese lehetett.
Na mindegy.
Kerdem, hogy hova rakjam a dobozt, mondja es mutatja, hogy a garazsba es ramutat egy ajtonyilasra, hogy ott a garazs.
Belepek az ajtonyilason es kb. jo 10-15 cmmel alacsonyabban volt a padlo, mint amire szamitottam.
Hoppabaszki! gondoltam magamban, meg egesz jol vettem az akadalyt, allva maradtam es kerdeztem, hogy ide gondolta?
Mutatta, hogy menjek tovabb, ott a garazs a masik elfuggonyozott ajtokeret mogott.
Elhuzom a fuggonyt belepek az ajton es baszki ujabb szintkulonbseg, de itt mar vagy 15-20 cm volt.
Aztakurva! kialtottam fel es szo szerint egy elszurt fejessen beestem a helysegbe, csak a szerencse mentett meg attol, hogy homlokkal vegyem le a garazs?, inkabb kamra falat.
Osszekapartam magam, kibotladoztam a helysegekbol, kozben ugy neztem a nenire mintha vasvillaval kergetett volna el az anyam mellol.
Azert annyit kinyoghetett volna a neni, hogy vigyazzon fiatal ember, mert lepcsok is vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése