2020. augusztus 21., péntek

"losty 2020. augusztus 21. 8:18

Termosztátnál is lehet akár egy tömítés, vagy rosszul visszatétel. Ilyenkor akár állóban semmi, menet közben meg mégis, mert csak az adott körnél kezd el folyni. Érdemes megvárni, amíg bemelegszik és úgy megnézni.

Válasz Törlés"

Megint csepegett a hutofolyadek az autobol.
Elmentem a kozeli Praktikerbe, ott nem csepegett semmi az autobol, a folyadek szint is kb. ugyan ott volt.
Atmentem a Polusban levo Fressnapf-ba, direkt olyan helyen alltam meg a parkoloban ahol jobban lejt a parkolo es mire vegeztem a boltban mar ott volt a folt az auto alatt.
Kicsivel elalltam az autoval, hogy megnezzem a folt szinet es rozsaszines volt a folt szine.

Matekoztahnek azzal, hogy biztos a karosszeria, alvas elemeiben felgyulemlett maradek hutofolyadek kezdett kicsepegeni, stb, sb, stb.
Az is megoldas, hogy x naponta belelocsolok a hutesbe ezer parszaz forintot ertelmetlenul es legyintve leszarom az egeszet.

Inkabb elviszem az autot a szervizbe es javitsak meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése