2020. augusztus 21., péntek

"Névtelen 2020. augusztus 20. 22:15

Csereltel vizpumpat? Ha nem es a hutofolyadek feltoltesnel betoltottel fagyallot akkor sanszos h kinyirta a vizpumpatomitest esetleg a vizpumpat

Válasz Törlés"

Eloszor nem fagyalloval toltottem fel a rendszert hanem szimpla csapvizzel (tudom ezzel gyakorlatilag megideztem az arto szellemeket a hutoben), belement kb. masfel liternyi es kovetkezore mar desztillalt vizet toltottem ra, abbol se ment tobb bele masfel liternel.

Hetvegen mozgolodok az autoval, addig figyelem a vizszintet es hetfon (2020 08. 24.) megy az auto a szervizbe.

Tegnap (2020 08. 20.) este beneztem az auto ala, de nem lattam, hogy barmi is csepegett volna belole.
Ma amikor elindulok megnezem a foldet, hogy latok e valami gyanus, szines? foltot az auto helyen.

1 megjegyzés:

  1. Termosztátnál is lehet akár egy tömítés, vagy rosszul visszatétel. Ilyenkor akár állóban semmi, menet közben meg mégis, mert csak az adott körnél kezd el folyni. Érdemes megvárni, amíg bemelegszik és úgy megnézni.

    VálaszTörlés