2020. szeptember 11., péntek

Ma beszeltem a nagy fonokkel es kozoltem vele, hogy vagy 2020 09. 14.-en beadom a normal felmondasom 30 nap felmondasi idovel vagy 2020 10. 01-en azonnali hatallyal kilepek, mert nem arra lettem felveve, hogy az autoban "rohadjak".
Arra is rakerdeztem, hogyha a futar kollega elmegy ki fog kiszallitani, a valasz az volt, hogy en es a fonok.
Utana a nagy mufti mondta, hogy:
- jelenleg nem engedheti meg a ceg, hogy plusz egy ember kovalyogjon a raktarban amivel en teljesen tisztaban vagyok es meg is ertem.
- nem a legjobb idozites a kilepesre tudjuk miert, tudom, hogy miert es tisztaban vagyok vele, hogy akar az is lehet ebbol a kilepesbol, hogy tatott szajjal futok a faszerdobe.
- legalabb addig maradjak amig uj sofort nem talalnak, ok maradok, pont azon rottyogtunk a munkatarsakkal, hogy akkor orokkon-oroke plusz egy nap mire talalnak ennyi penzert egy uj madarat aki helyettem, helyettunk fog a cegnel dolgozni.

Ugy szamolok, hogy esetleg oktober kozepen, november elejen elbucsuzunk egymastol a ceggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése